En berättelse i små doser om oss på Hallongläntans Ragdoll - katterna och människorna.

söndag 23 maj 2010

Utställningar?

Nu ska vi ta tag i det där med utställningar igen och se om det finns några platser kvar någonstans... ;o)

Jag skulle vilja ställa Eddie och Pinja i Ulricehamn, när Johan och Bella ändå är där och jobbar, och Eddie och Yanis i Uppsala. Sedan är det Haningeutställningen som är självklar - men vilka ska vi ställa? Vi får se vad vi kommer fram till - jag vill ju så gärna att mina flickor ska bli dräktiga någon gång!!

4 kommentarer:

  1. Vad roligt med utställningar!
    Du får hjälpa mig med allt det där, och så kanske jag måste regga ett stamnamn innan någon annan snor det för framtiden? ;)

    Ingen aning, hjäääälp oss!
    Du har min mail och tel nummer.
    mitzukai@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Sophia - you´ve got mail! :o)

    Och anmälningar skickade till Ulricehamn och Uppsala. :o))

    SvaraRadera
  3. Måste ta mig i kragen och anmäla Rufus till Haninge utställningen..

    //Thomas

    SvaraRadera
  4. Ja, gör det Thomas! Han är så fin och du kommer att tycka att det är så roligt! :o)

    Jag har insett att jag tyvärr jobbar förmiddag den helgen, emn jag kommer och hälsar på direkt efter jobbet och pussar på alla mina bebisar (och deras mattar och hussar om de inte hinner undan... ;o) )

    SvaraRadera