En berättelse i små doser om oss på Hallongläntans Ragdoll - katterna och människorna.

onsdag 26 maj 2010

Testpilot

Logga in och bli testpilot för Canon, så kan du vinna en kamera! :o)) http://www.smartson.se/testpilot-550D.html

Antar att det är som vanligt, att man inte blir uttagen, men vem vet? Anmäler man sig inte, så har man ju ingen chans i alla fall. ;o)) Skulle vara jättekul att fota en tid med en riktigt bra kamera som omväxling!

Jag har ju redan en Canon, men den åkte i betonggolvet på en kattutställning för några år sedan, så den är inte 100 på alla sätt. Annars kan jag varmt rekommendera märket! :o))

3 kommentarer:

  1. Har anmält mig! Hoppas !!!!!

    SvaraRadera
  2. Åsa kika in på min blogg så får du se bilder på pojkarna som vi tog nästan precis när dom flyttat till oss :-) hihi va små dom var då.

    SvaraRadera
  3. Eller rättare sagt min kompis tog :-)

    SvaraRadera