En berättelse i små doser om oss på Hallongläntans Ragdoll - katterna och människorna.

söndag 23 maj 2010

Puma 5 månader

Regn - eller Puma som hon heter numera - är ju den av Royalty-bebisarna som har lite svårt med sin rasidentitet... Hon lyssnade väldigt dåligt när Inkan läste upp rasstandarden för dem när de var små, hon hade väl inte tid... ;o))


Puma har härligt mycket energi och enligt Sanna sitter hon inte still många sekunder om dagen. I längden kan det bli lite påfrestande för hennes vackra kompis, Maine Coonen Nike, fast jag tror att Nike älskar den lilla tornadons vilda lekar i hemlighet! ;o)

Jag fick nya bilder av Sanna idag - Puma växer så det knakar och hon är så fin! Puss på dig gumman och ta hand om dina människor ordentligt! Tack Snälla Sanna för bilderna!!

2 kommentarer:

  1. Hej Åsa!

    Ne Tussan är bara tjock haha. Men det vore ju sååå mysigt med en liten blå foderkatt. Vet dock inte hur jag skall få Andreas och tycka att det är väll en jättebra idé med en till katt?! Ja jourkatten var okej för den stannar ju bara ett tag.
    Så Fanny är dräktig nu eller? Hihi vi får väll komma och kika på bebisarna sen så Andreas blir sugen ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är nästan 100 på att fanny är dräktig (med Eddie), men efter alla tomgångar nu med de andra tjejjerna vågar jag inte gå ut med det. sssccchhhh....

    SvaraRadera