En berättelse i små doser om oss på Hallongläntans Ragdoll - katterna och människorna.

tisdag 18 maj 2010

Brisa blir mamma igen?

Vår underbara Brisa som flyttade till Tarja (S*MIrruettes) och hennes fodervärd Linda efter sin senaste kull har varit på dejt med en utrikisk hunk i dagarna, så hon ska förhoppningsvis bli mamma igen. Vi håller tummarn stenhårt Tarja och Linda!!



Den här vackra bilden på Brisa snodde jag av Linda från hennes blogg ( http://tradgardsdraken.blogspot.com/ ). Hoppas att det var OK, Linda?

Tänkte också att jag skulle visa två kissar ur Brisas äldre kullar - här är Sophias underbara bild på Pärla, ur P-kullen (Brisas kull nr 3). Hon bor i Gudö, söder om Stockholm - alltså alldeles nära oss. :o)

Och detta är helt ljuvliga Gard från hennes första kull (G-kullen). Gard ångrar jag att jag inte behöll själv i avel! :o) Han flyttade till Finland som avelshane.

Och detta - mina damer och herrar - är inte Brisa utan hennes mormor, CAN*Ritzyrags Selina. Visst är de lika varandra! :o))
Så - om någon är sugen på en ljuvlig liten Brisa-bebis så är det bara att hålla utkik på Tarjas hemsida och Lindas blogg! :o))

3 kommentarer:

  1. Åhhh vilket härligt inlägg :O)!
    Håller tummar och tår för att magen blir full av underbara kloner av Brisa... och några från hunken med så klart...
    Linda

    SvaraRadera
  2. Och visst var det ok att sno bilden på skönheten!
    Linda

    SvaraRadera
  3. Det känns som om jag är inblandad i det här också, Brisa har ett eget litet hörn i mitt hjärta! Jag är så glad att jag har kvar hennes ljuvliga och otroligt vackra dotter Pinja! :o))

    SvaraRadera