En berättelse i små doser om oss på Hallongläntans Ragdoll - katterna och människorna.

måndag 17 maj 2010

Sommarplaner

På onsdag ska Bella och Johan in till Östra real igen på möte inför hennes resa till Oxford i sommar. Nu börjar det bli rejält nervöst - hur ska hon klara sig nästan ensam såååå långt borta och så länge?? :o( Men det ska nog gå bra. Tror jag... Usch, ångrar mig nästan att jag gick med på det.

Men Oxford är ju en vacker stad - man kanske skulle semestra där några dagar? Bara föratt... ? ;o)

2 kommentarer:

  1. Hönsmamman Åsa ;-)
    Hon klarar sig nog fint Bella, hon verkar vara en duktig tjej.

    Jag har ett gäng fina bilder som en kompis tog på Theodore och Marwin i vintras. Skickar dom till dig sen :-) dom är tagna med systemkamera.

    SvaraRadera
  2. Toppen med nya bilder!! :o)) Som det ser ut nu har jag inga bilder alls, utom de som ligger i mina mailboxar. :o(

    SvaraRadera