En berättelse i små doser om oss på Hallongläntans Ragdoll - katterna och människorna.

måndag 17 maj 2010

Sol 13 veckor

Jag fick också ett mail idag från Susanne med hälsningar från Sol - Supersöta och supercoola Soleil. :o)
Här gosar hon tillsammans med sin nya kompis Alfons, som kommer att hälsa på ganska ofta i framtiden om jag förstår saken rätt. ;o)

Soleil hälsar: Skönt att kunna stödja en lite äldre kille som kanske känner sig lite vilsen i livet? Då är det bra att man är så cool som jag så att jag kan stötta honom när han känner sig lite kulen eller hjäpa honom att äta upp hans mat... Det är inte bra att kastratkillar blir för tjocka har jag hört, så jag ser bara till att han håller vikten på en bra nivå! :o) Jag tror att detta är min uppgift nu. men det är skönt när han åker hem också, så att jag få rå om min nya matte och husse helt själv - de behöver också mina omsorger! :o)
Alla kan se tydligt att jag är en riktig Raggis! Häääärligt att få sträcka ut sig! :o))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar