En berättelse i små doser om oss på Hallongläntans Ragdoll - katterna och människorna.

söndag 27 december 2009

Värme!

Rasmus element har varit trasigt hela hösten och nu har Johan äntligen köpt ett extraelement tills vi kan laga det gamla. Katterna tyckte att det var väääldigt intressant...
"Hallå - vad är det här??? Det är ju varmt?" Zafire undersöker hur det ligger till.


"Yanis, kom och kolla! Ett VARMT element!!"


"Skojjar du??" "Absolut inte. Jag tror att man sätter på det här till höger. Kanske kan jag sätta på alla de andra elementen också, nu när jag tror att jag vet hur man gör?"


"Eddie - kom och kolla du också!"


"Ööööhhh... näää, jag tror att jag ligger kvar här och myser..."
Och Fanny bara njuter... :o))

2 kommentarer:

  1. Nä men va roligt att du startat en blogg nu Åsa :) här kommer jag läsa ofta. Vilka härliga bilder på katterna och presentationerna av er :D
    Lägger en blogglänk till dig från mig, länka gärna till mig också? Har banners om du vill länka med en sån. Ett tips för att få fler besökare, gå med i blogglistorna tex blogtoplist, bloggportalen m.m
    Kram Heidi

    SvaraRadera
  2. Hoppas du kan inhägna hela tomten :) eller skulle grannarna ogilla?
    Ja ibland är det ju sådär att vissa katter absolut inte går att ha som innekatter och då är det ju bara att acceptera. Så är mammas och syrrans katt, när jag bodde hemma så protestkissade han bland mina strumpor om han inte fick gå ut även att han hade låda, som tur är så bor mamma och syrran rätt så kattvänligt men ändå inte helt optimalt, åker ändå en del bilar där.
    Ja hoppas Salza och Moses lever länge :)

    SvaraRadera