En berättelse i små doser om oss på Hallongläntans Ragdoll - katterna och människorna.

torsdag 10 juni 2010

Rauk 6 månader!

Harriet skickade två så fina bilder på vackra Rauk! Han är en storväxt kille, myycket vacker! :o)) Jag blir så jätteglad varje gång jag får ett livstecken från mina "bebisar", det ska ni veta allihop! :o))

Rauk älskar att vara ute på landet och utforska i koppel och det förstår man ju - där finns ju massor av intressanta saker! :o)


Och han har tydligen ett alldeles utomordentligt minne, fast ganska kort... Varje gång någon ska duscha springer han lycklig in där - innan han inser att han har gjort ett misstag. Igen... :o)) Men han älskar vatten annars, som synes. Ännu en Ligan-tränad kattunge... ;o)

Pussa honom jättemycket från mig, Harriet!

3 kommentarer:

  1. Fin kisse är han bror till Rufus??

    SvaraRadera
  2. Japp - denna kissen har ni lekt med! :o)

    SvaraRadera
  3. Jag misstänkte det..

    SvaraRadera