En berättelse i små doser om oss på Hallongläntans Ragdoll - katterna och människorna.

lördag 12 juni 2010

Eddie och Pinja i Ulricehamn

Johan och Bella blev kallade att jobba i Ulricehamn på utställningen och då skickade vi med Eddie och Pinja också, när de ändå skulle dit. :o) Det har ju inte blivit så många utställningar det senaste halvåret.

Eddie är i storform och går de sista veckorna i klass 11, så det är jättekul att få visa upp honom - jag är lite ledsen att jag inte fick följa med! Den här gången heller... ;o) Han hade Anne Köhn idag, och hon älskade honom! :o)) Han har ALLT - utom ögonfärg... Och det var ju inte precis någon nyhet, något av det. ;o) Åh, vad jag älskar våran stooora, muffliga blåbjörn!!! Han fick Ex 1 och blev BIV!

Pinja lööööper, så jag var in i sista stund väldigt tveksam att skicka med henne, men jag är glad nu att vi gjorde det! Hon hade Lene Glem, som tyckte jättemycket om henne, så mycket att hon NOMinerade henne! :o)) Hon fick förutom det sitt första cert i öppen klass. Hon skötte sig utmärkt, men fick inga röster i panelen - de gick allihop till en vacker blå bicolourtjej från Solveig.

Trots att det gick så bra för Pinja idag, ska vi dra henne i morgon - hon har nämligen följt med sin pojkvän Tiger hem till Göteborg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar