En berättelse i små doser om oss på Hallongläntans Ragdoll - katterna och människorna.

torsdag 4 augusti 2011

Impuls

 Detta är bland det sötaste Impulsköp jag någonsin gjort! <3 Jag fick syn på honom på FB och mailade uppfödaren direkt - och bokade honom på stående fot! :D Impuls är alltså en hane till, som vi har köpt in för att bredda vår avel ytterligare. Jag hoppas och tror att han kommer att göra väldigt mycket bra för framtida Hallongläntare!


Impuls kommer från Polen, från Ragdolls*PL. Han han fantastiskt vackra föräldrar - där mamman är JW bl a och han visar redan att han också kommer att bli slående vacker.

Impuls har vi köpt ihop med en annan uppfödare, och han kommer att bo där hos denne, när han kommer hem till Sverige i December.

Nu har jag två supervackra hanar jag längtar efter!! :o))

4 kommentarer: