En berättelse i små doser om oss på Hallongläntans Ragdoll - katterna och människorna.

måndag 29 augusti 2011

Fodervärd igen. ;)


Jag tror att det har gått troll i sökandet efter en riktigt bra fodervärd till Minerva... ;) Den tilltänkta fodervärd jag pratat med dök aldrig upp på avtalad tid och har inte heller svarat på meddelande i telefon - så nu är vi tillbaka på ruta ett igen! Minerva vill alltså ha en fodervärd, som vill älska henne och ta hand om henne och hennes bebisar , när de sedan kommer.

Du bör inte bo längre bort än runt 10 mil från Ösmo och vara beredd på att ha mycket kontakt med oss, vara inställd på att en katthona löper, ibland mycket högljutt, samt gärna ha ett intresse för avel och utställning, men det sista är inte helt nödvändigt.

Om du (ännu) är intresserad kontakta oss (igen): asa.remmerth@hotmail.com eller 08-520 272 44 eller 070-760 81 61.

2 kommentarer:

  1. Jag delar detta på fb. så kanske du får napp!

    SvaraRadera
  2. Jag hjälper dig gärna också. Länkar denna på FB jag med!

    SvaraRadera