En berättelse i små doser om oss på Hallongläntans Ragdoll - katterna och människorna.

lördag 10 juli 2010

Filmglädje!!

När jag var liten gick det en TV-serie som hette "Huset Silfvercronas gåta" - en helt underbart spännande serie om två barn som går igenom olika tider, men träffar samma mystiska hushållerska i alla tider de besöker...


Jag fullkomligt älskade dessa program och min sorg var outsäglig när jag missade det allra sista avsnittet!! :o((


Sedan gick serien en gång till för ett tiotal år sedan - men tror ni inte att jag missade det sista avsnittet igen??? Jag kommer aldrig att få veta hur det gick. *suck*


MEN - stor lycka - nu har jag hittat programmen som film på CDon!! :o))))))))

Ääääntligen ska jag få veta hur det gick!! *hoppar och skuttar på labb-bänken*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar