En berättelse i små doser om oss på Hallongläntans Ragdoll - katterna och människorna.

måndag 11 april 2011

Bloggen lever igen! :o))

Dagens huvudord är: Koder. Koder finns överallt till allt, och ibland känns de extra viktiga och man blir helt som förlamad om man glömmer av en kod eller inte kommer åt den! Idag har jag lyckats lista ut hur man kommer in i bloggen igen utan kod... ;o) Men jag har skapat en ny kod, var så säker! Min webmaster Maria har sagt upp mig, så nu måste jag också försöka få fram koderna till min hemsida ( http://www.hallonglantans.se/ ) så att jag - med mycket, mycket hjälp av någon annan - kan börja uppdatera den själv, Kanske, kanske har jag nu hittat koden till webhotellet, sedan gäller det "bara" att få tag i koderna till själva hemsan. Håll tummarna för mig är ni snälla? Under tiden har denna bloggen börjat leva igen, så att jag kan visa våra underbara katter - både de härliga vuxna och våra helt ljuvliga kissungar! <3 Blandat med personliga kommentarer och relektioner naturligtvis... ;o) Välkomna tillbaka, luta er tillbaka och njut av Kattlivet här! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar