En berättelse i små doser om oss på Hallongläntans Ragdoll - katterna och människorna.

torsdag 17 maj 2012

Spännande casting

I torsdags blev jag väckt efter nattskiftet av att telefonen ringde, och när jag hade vaknat till lite mer insåg jag att jag pratade med TV, dvs med en person från Jarowski productions. Han sa att bland 5000 sökande var Rasmus en av de 500 som blivit uttagna att intervjuas för nästa säsong av Wild Kids! :o))



Så i fredags åkte Rasmus och jag in till Frihamnen och satt med andra föräldrar och barn och fyllde i frågeformulär och lärde känna de andra barnen - jättetrevliga! Själva intervjun fick Rasmus göra ensam med en kvinnlig representat framför en kamera. Vi hoppas naturligtvis stenhårt på att han blir kallad till nästa intervju, där 40 stycken träffas, och vidare att han blir uttagen till att delta i programmet - men egentligen har han på sätt och vis redan vunnit! :D Bara det att få komma till en TV-studio och få vara med om hur det går till är oerhört roligt, och både Rasmus och jag tyckte att det var väldigt spännande!!

Håll tummarna för Rasmus! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar