En berättelse i små doser om oss på Hallongläntans Ragdoll - katterna och människorna.

söndag 5 september 2010

Inget Östkatten :o(

Det verkar inte som om det blir något Östkatten för oss. :o(( Jag hade gjort som vanligt, att jag tänkte kvitta anmälningsavgiften mot assistentavgiften - men det visade sig att vi inte fick assa denna gången och då blev jag blank när det gäller betalning, dvs jag kommer inte med nu när det är fullt. :o( Jag har betalat nu i efterhand, men det hjälper inte.

Sensmoral - jag ska ALDRIG mer kvitta avgiften!!

1 kommentar:

  1. Raukel-Spektaukel, jag och Astrid har spelat in en liten julhälsning till er! Rauk skulle nog bli glad om du kikade på den och såg hur stor och stilig han blivit! ;)

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_profilepage&v=zeGaGi74t6w

    bara att klicka på länken för att komma till filmen :)

    God jul! //Harriet

    SvaraRadera