En berättelse i små doser om oss på Hallongläntans Ragdoll - katterna och människorna.

söndag 7 mars 2010

Pärla!!

Nu är det dags att återuppliva Bloggen igen och jag gör det med att med glädje visa upp de bilder som Sophia har skickat på Pinjas kullsyster Pärla. Hon är en oerhört vacker katt, eller hur?!! :o))















Det verkar som om hela kullen har blivit välsignad med massor av päls, och är alla som Pinjas så är den dessutom lättskött. :o) Det ska bli oerhört trevligt att få träffa er igen, Sophia!

9 kommentarer:

  1. Ja pälsen är väääldigt lättskött.
    Jag kan behöva kamma lite extra runt rumpan och armhålorna men annars är hennes päls oerhört lättskött!

    Ja det ska bli jätte trevligt att få träffas igen!

    SvaraRadera
  2. Hon är underbar Pärla :)
    Va roligt att du börjat blogga igen. Har saknat dina inlägg.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad bra Sophia att det går så bra med henne!

    Ja, Heidi, det har varit lite mycket den senaste tiden. ;o) Men nu ska vi tillbaka igen!

    SvaraRadera
  4. Väldigt vacker, Pärla. :-)

    SvaraRadera
  5. Supersöt!
    Brisa har fått för sig att hon skall UT!!!
    Dumma tös.. hon är ju innekatt!
    En mycket modig och orädd katt är hon!
    Med mycket mjaou gick hon bara rakt ut!
    Tur att hon är så snäll och lyder sin mamma... för hon gick in igen när jag sa till henne.
    Kan det vara Mars månad som drar?
    Får hålla stenkoll nu...

    Linda

    SvaraRadera
  6. Ha, ha - hon har väl läst här om sin dotter som får gå ut, så då vill hon såklart också göra det! :o))

    Men hade inte du en inhägnad trädgård? Då kan hon väl vara i den?

    SvaraRadera
  7. Jo det har jag.. men jag vågar inte riktigt ännu...
    Tycker du att jag vågar??+
    Linda

    SvaraRadera
  8. Åsa krävs det att jag skickar bilder på mina pojkar för att bloggen skall uppdateras lite ;-) ? Kikade på din hemsida, va Eddie har vuxit. När vi var hos dig så var han ju bara en 12 veckors bebbe och nu har han förvandlats till en förtjusande maffig kille. Tänk så fort det går.

    SvaraRadera
  9. Titta gärna in på våran blogg (våran katt blogg) så ser du hur stor och fin Pärla har blivit, och så kan du läsa om hennes och Dollars vardag ;)

    SvaraRadera